Hyppää pääsisältöön
Logo Kansallinen koulutuksen arviointikeskus (Karvi)

Päävalikko

  • Ajankohtaista
    • Uutiset
    • Tapahtumat
    • Blogi
    • Kannanotot ja lausunnot
    • Policy briefit
    • Uutiskirjeet
    • Webinaaritallenteet
    • Podcastit
  • Julkaisut
  • Arvioinnit
    • Varhaiskasvatus
      • Varhaiskasvatuksen laadun arvioinnin perusteet ja suositukset
      • Valssi – Varhaiskasvatuksen laadunarviointijärjestelmä
        • Yleistä tietoa Valssista
        • Koulutukset ja tukimateriaalit
        • Arviointityökalut
        • Varhaiskasvatuksen arviointiverkosto
        • Saamelaisen varhaiskasvatuksen arviointityökalun pilotti
      • Teema- ja järjestelmäarvioinnit
        • Arviointi kiusaamisen vastaisesta toiminnasta sekä lasten tunne- ja vuorovaikutustaitojen tukemisesta varhaiskasvatuksessa (2023-2024)
          • Miten menetelmät voivat hakea mukaan arviointiin?
        • Varhaiskasvatuksen laadunhallinnan nykytilan arviointi (2025-2026)
        • Kolmevuotiaiden ja sitä nuorempien lasten varhaiskasvatuksen toteutumisen arviointi (2026-2027)
      • Varhaiskasvatuksen tiedonkeruiden vuosikello
    • Esi- ja perusopetus
      • Tulevat tiedonkeruut
      • Oppimistulosarviointien prosessikaavio
      • Oppimistulosten arvioinnit
        • A-englanti, 7. lk
        • A-englanti, 9. lk.
        • A-finska, 9. luokka
        • Matematiikka, 9. lk
        • Perusopetuksen oppimistulosten pitkittäisarviointi, 1.–9. lk
          • Usein kysytyt kysymykset
        • Ruotsi (A- ja B1-oppimäärä), 9. lk
        • Suomen kieli ja kirjallisuus perusopetuksen päättövaiheessa, 9. lk
        • Äidinkielen pieni pitkittäisarviointi perusopetuksen päätöstä lukion päättöön
        • Perusopetuksen oppimistulosten arvioinnit 2014–2015
      • Teema- ja järjestelmäarvioinnit
        • Pedagoginen johtaminen
        • Eriyttäminen perusopetuksessa (2022-2024)
        • Opinto-ohjauksen uusia muotoja koskeva arviointi (OHJA) 2022-2024
        • Kehittävä arviointi maahanmuuttotaustaisten oppilaiden koulunkäyntivalmiuksia tukevassa toimenpideohjelmassa
        • Mapping of Longitudinal data of Inequalities in Education (MapIE)
        • Sosiaalinen yhteenkuuluvuus -tutkimushanke
        • Esi- ja perusopetuksen opetussuunnitelmien perusteiden toimeenpanon arviointi (OPS-arviointi 2016–2020)
        • Harrastamisen Suomen mallin arviointi (2022–2023)
        • Kiusaamista ehkäisevien sekä hyvinvointia ja työrauhaa parantavien menetelmien arviointi
          • Lisätietoa hakuvaiheesta syksyllä 2021
        • Maahanmuuttajien koulutuspolut
        • Maaseutu- ja saaristoalueilla asuvien lasten sivistyksellisten ja sosiaalisten oikeuksien toteutuminen kouluverkon muutoksissa ja peruskoulujen lakkautusten vaikutukset alueiden elinvoimaan
        • Perusopetuksen laadunhallinnan nykytilan kartoitus
        • Poikkeuksellisten opetusjärjestelyjen vaikutukset tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden toteutumiseen
        • Saamen kielten etäopetuspilotin toimintamallin arviointi (2021–2022)
          • Sámegielaid gáiddusoahpahus buorida sámeohppiid gielalaš vuoigatvuođaid
          • Sämikielâi káidusmáttááttâs pyereed sämiuáppei kielâlijd vuoigâdvuođâid
          • Sääʹmǩiõli ougglõsmättʼtõs pueʹrad sääʹmškooulniiʹǩǩi ǩiõlʼlaž vuõiggâdvuõđid
        • Selvitys sukupuolten välisten ja sisäisten oppimistuloserojen syistä ja taustoista (2020–2021)
        • Sitouttavan kouluyhteisötyön arviointi
        • Valmistava opetus ja oppilaan oman äidinkielen opetus (VOMA-arviointi)
        • Katsomusaineiden tiedonkeruu
      • Digitaalinen oppimistulosten arviointi
        • DigiOTA-hanke
    • Lukiokoulutus
      • Tulevat tiedonkeruut
      • Teema- ja järjestelmäarvioinnit
        • Pedagoginen johtaminen
        • Lukiokoulutuksen järjestämisen reunaehdot -arviointi
        • Lukion tuntijakokokeilun arviointi
        • Lukiouudistuksen arviointi (LUKA)
        • Opinto-ohjauksen uusia muotoja koskeva arviointi (OHJA) 2022-2024
        • Opiskelijoiden kasvu aktiivisiksi ja kriittisiksi kansalaisiksi toisella asteella
        • Poikkeuksellisten opetusjärjestelyjen vaikutukset tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden toteutumiseen
    • Ammatillinen koulutus
      • Ammatillisen koulutuksen arviointien vuosikello
      • Oppimistulosten arvioinnit
        • Ammatillisen koulutuksen oppimistulosarvioinnit 2021-2025
        • Liiketoiminnan perustutkinnon, lähiesimiestyön ammattitutkinnon sekä johtamisen ja yritysjohtamisen erikoisammattitutkinnon arviointi
        • Kone- ja tuotantotekniikan perustutkinnon sekä tuotantotekniikan ammattitutkinnon ja erikoisammattitutkinnon arviointi
        • Luonto- ja ympäristöalan perustutkinnon ja luontoalan ammattitutkinnon arviointi
        • Pilotointi logistiikan ja sosiaali- ja terveysalan perustutkinnoissa sekä kuljetusalan ammattitutkinnossa
        • Puuteollisuuden perus- ja ammattitutkinnon arviointi
        • Sähkö- ja automaatioalan perustutkinnon, ammattitutkinnon ja erikoisammattitutkinnon arviointi
        • Turvallisuusalan perus- ja ammattitutkinnon arviointi
      • Teema- ja järjestelmäarvioinnit
        • Pedagoginen johtaminen
        • Ammatillisen koulutuksen erityisen tuen arviointi
        • Ammatillisen koulutuksen toiminnanohjauksen kokeilun arviointi
        • Työllistyminen ammatillisesta koulutuksesta
        • Varhaiskasvatuksen koulutusten arviointi
        • Ammatillisen koulutuksen tuottama osaaminen suhteessa ammattikorkeakouluopintojen vaatimuksiin
        • Arviointi ammatillisen koulutuksen tutkintojärjestelmästä ja sen kehittämisestä
        • Koulutusjärjestelmän kyky vastata jatkuvan oppimisen haasteisiin äkillisissä rakennemuutoksissa
        • Maahanmuuttajien koulutuspolut
        • Merenkulkualan koulutuksen arviointi 2020–2022
        • Näyttötoiminnan laatu ja näytöissä osoitettu osaaminen
        • Opinto-ohjauksen uusia muotoja koskeva arviointi (OHJA) 2022-2024
        • Opiskelijoiden kasvu aktiivisiksi ja kriittisiksi kansalaisiksi toisella asteella
        • Poikkeuksellisten opetusjärjestelyjen vaikutukset tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden toteutumiseen
        • Työelämässä oppiminen ja työelämäyhteistyö ammatillisessa koulutuksessa
        • Yksilöllisten opintopolkujen toteutuminen ammatillisessa koulutuksessa
      • Laadunhallinnan arviointi ja tuki
        • Ammatillisen koulutuksen järjestäjien laadunhallintajärjestelmien arviointi 2022
        • Ammatillisen koulutuksen järjestäjien laadunhallintajärjestelmien arviointi 2015
        • Ammatillisen koulutuksen järjestäjien tukeminen laadunhallinnassa ja arvioinnissa
      • Yhteenvetoja ammatillisen koulutuksen arviointien tuloksista
    • Korkeakoulutus
      • 4. kierros: Korkeakoulujen arviointimallin suunnittelu
      • Korkeakoulujen auditoinnit 2018–2024
        • Ljubljanan yliopiston auditointi 2023-2024
        • Aalto-yliopiston auditointi 2023
        • Åbo Akademin auditointi 2022
        • Centria-ammattikorkeakoulun auditointi 2023
        • Grazin yliopiston auditointi 2021
        • Haaga-Helia ammattikorkeakoulun auditointi 2023
        • Hämeen ammattikorkeakoulun auditointi 2022
        • Hanken Svenska handelshögskolanin auditointi 2023
        • Helsingin yliopiston auditointi 2022
        • Humanistisen ammattikorkeakoulun auditointi 2024
        • Itä-Suomen yliopiston auditointi 2022
        • Jyväskylän ammattikorkeakoulun auditointi 2019
        • Jyväskylän yliopiston auditointi 2021
        • Kajaanin ammattikorkeakoulun auditointi 2021
        • Karelia-ammattikorkeakoulun auditointi 2023
        • LAB-ammattikorkeakoulun auditointi 2024
        • Lapin ammattikorkeakoulun auditointi 2023
        • Lapin yliopiston auditointi 2022
        • Laurea-ammattikorkeakoulun auditointi 2022
        • LUT-yliopiston auditointi 2021
        • Maanpuolustuskorkeakoulun auditointi 2023
        • Metropolia Ammattikorkeakoulun auditointi 2022
        • Oulun ammattikorkeakoulun auditointi 2024
        • Oulun yliopiston auditointi 2023
        • Poliisiammattikorkeakoulun auditointi 2023
        • Satakunnan ammattikorkeakoulun auditointi 2022
        • Savonia-ammattikorkeakoulun auditointi 2022
        • Seinäjoen ammattikorkeakoulun auditointi 2022
        • Taideyliopiston auditointi 2024
        • Tampereen ammattikorkeakoulun auditointi 2022
        • Tampereen yliopiston auditointi 2023
        • Turun ammattikorkeakoulun auditointi 2022
        • Turun yliopiston auditointi 2023
        • Vaasan yliopiston auditointi 2024
        • Vaasan ammattikorkeakoulun auditointi 2021
        • Xamk-ammattikorkeakoulun auditointi 2021
        • Yrkeshögskolan Arcadan auditointi 2023
        • Yrkeshögskolan Novian auditointi 2019
        • Korkeakoulujen auditointien aikataulu 2018-2024
        • Yhteenvetoa korkeakoulujen auditoinneista
      • Korkeakoulujen auditointirekisteri
      • Excellence-laatuleima
        • Excellence-laatuleiman saaneet korkeakoulut
      • Auditointien huomautus- ja valitusmenettelyt
      • Korkeakoulujen auditoinnit 2012–2018
        • Yhteenveto korkeakoulujen auditoinneista
      • Koulutusala-arvioinnit
        • Biotalousalan arviointi
        • Luonnontieteellisen koulutusalan arviointi
        • Koulutusala-arvioinnit: humanistinen ala, kauppatieteet ja liiketalous, tekniikka ja yhteiskuntatieteet
        • Lääketieteen peruskoulutuksen arviointi
        • Merenkulkualan koulutuksen arviointi 2020–2022
        • Oikeustieteellisen koulutusalan arviointi
        • Sosiaali- ja terveysalan korkeakoulutuksen arviointi
      • Teema- ja järjestelmäarvioinnit
        • Ammatillisen koulutuksen tuottama osaaminen suhteessa ammattikorkeakouluopintojen vaatimuksiin
        • Korkeakoulupedagogiikan tila ja uudistaminen -arviointi
        • Korkeakoulutuksen kärkihankkeiden 2017–2022 arviointi
        • Varhaiskasvatuksen koulutusten arviointi
        • IIEP-UNESCO -hanke: Joustavat opintopolut korkeakoulutuksessa 2018-2022
        • Koulutusjärjestelmän kyky vastata jatkuvan oppimisen haasteisiin äkillisissä rakennemuutoksissa
        • Maahanmuuttajat korkeakoulutuksessa
        • Poikkeuksellisten opetusjärjestelyjen vaikutukset tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden toteutumiseen
      • Tekniikan tutkinto-ohjelmien akkreditoinnit
        • Ohjeita ja lisätietoa akkreditoinnista kiinnostuneille korkeakouluille
        • Akkreditoitujen tutkinto-ohjelmien rekisteri
        • Tekniikan korkeakoulutuksen asiantuntijaryhmä
        • Huomautus- ja valitusmettelyt
      • Ulkoinen arviointi
        • ENQA:n ulkoinen arviointi 2021–2022
        • ENQA:n ulkoinen arviointi 2016–2017
      • Korkeakoulujen laatuseminaarit
        • Korkeakoulujen laatuseminaari 2024
        • Korkeakoulujen laatuseminaari 2023
        • Korkeakoulujen laatuseminaari 2022
        • Korkeakoulujen laatuseminaari 2021
        • Korkeakoulujen laatuseminaari 2020
        • Korkeakoulujen seuranta- ja kehittämisseminaari 2019
        • Korkeakoulujen laatujärjestelmien seuranta- ja kehittämisseminaari 2018
      • Quality Assurance Fit for the Future QA-FIT-hanke
    • Vapaa sivistystyö
      • Vapaan sivistystyön yhteiskunnallinen vaikuttavuus ja saavutettavuus (2025–2026)
      • Opinto-ohjauksen uusia muotoja koskeva arviointi (OHJA) 2022-2024
      • Maahanmuuttajien lukutaitokoulutuksen arviointi 2022
      • Poikkeuksellisten opetusjärjestelyjen vaikutukset tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden toteutumiseen 2020–2021
    • Taiteen perusopetus
  • Tietoa meistä
    • Arviointisuunnitelma 2024–2027
      • Arviointisuunnitelma 2020–2023
        • Arvioinnin painopisteet 2020–2023
    • Strategia
    • Tietoa arvioinneista
      • Kehittävän arvioinnin toimintatapa
      • Arviointiaineistojen käyttö tutkimuksessa
      • Arvioinnin ja laadunhallinnan tuen käsitteet
    • Maksulliset arviointipalvelut
      • Kansainvälisten suomalaistyyppisten koulujen auditoinnit
    • Karvin organisaatio
      • Arviointineuvosto
        • Kokousten pöytäkirjat 6/2022–5/2026
      • Korkeakoulujen arviointijaosto
    • Toiminnan kehittäminen
    • Töihin meille
    • Opiskelijoille
    • Tukea laadunhallintaan
  • Yhteystiedot
    • Laskutusosoite
    • Medialle
    • Kysy ja anna palautetta
  • fi - suomeksi
  • sv - på svenska
  • en - in English
Hae

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Julkaisut
  3. Poliisiammattikorkeakoulun auditointi…

Poliisiammattikorkeakoulun auditointi 2018

18.4.2018
Auditointiraportti Korkeakoulutus

Poliisiammattikorkeakoulun auditointi 2018

John Taylor, Kristiina Erkkilä, Jaana Ignatius, Jorunn Lindholt, Rok Primožič, Hilla Aurén & Kati Isoaho
2018
englanti
KARVI_0218 (pdf, 4.81 MB) Lataa
Tiivistelmä_0218 (pdf, 55 KB) Lataa
Takaisin alkuun
Logo Kansallinen koulutuksen arviointikeskus (Karvi)
  • Etusivu
  • Ajankohtaista
  • Julkaisut
  • Arvioinnit
  • Tietoa meistä
  • Yhteystiedot
  • Varhais­kasvatus
  • Esi- ja perusopetus
  • Lukio­koulutus
  • Ammatillinen koulutus
  • Korkea­koulutus
  • Vapaa sivistys­työ
  • Taiteen perusopetus
Kansallinen koulutuksen arviointikeskus (Karvi) PL 380 (Hakaniemenranta 6), 00531 HELSINKI
Hannikaisenkatu 47 (1. krs), 40100 JYVÄSKYLÄ
kirjaamo@karvi.fi
029 533 5500
  • Facebook Facebook
  • LinkedIn LinkedIn
  • Instagram Instagram
  • Bluesky Bluesky
  • YouTube YouTube
Tilaa uutiskirje
  • Tietosuoja
  • Ilmoituskanava väärinkäytösepäilylle
  • Saavutettavuusseloste
  • © Karvi 2025